Les Escoles Verdes de Súria tanquen el curs 2025-26 amb activitats festives i de sensibilització ambiental

Última revisió 10-06-2026 17:16
10/06/2026

Les Escoles Verdes de Súria van tancar el curs 2025-26 amb tres dies d’activitats festives i de sensibilització ambiental al Parc Municipal Macary i Viader. En aquest curs, les Escoles Verdes de Súria han treballat especialment els temes relacionats amb la prevenció dels residus i el seu tractament.

Les activitats de cloenda del curs van consistir en l’inflable ‘Per reciclar saltant’ i un espectacle d’animació, també vinculat amb el reciclatge i el respecte al medi ambient.

Les escoles Francesc Macià, Salipota i Fedac formen el projecte Escoles Verdes a Súria. El passat 15 de maig, l’alumnat d’aquests centres escolars va protagonitzar la primera jornada de la campanya Let’s Clean Up Europe amb una acció de neteja de l’entorn del riu Cardener.

La Xarxa d'Escoles Verdes és una iniciativa d'àmbit català, en la qual participen més de vuit-cents centres escolars. El seu objectiu és promoure l'educació ecosocial i la sostenibilitat a través d'activitats pedagògiques basades en la participació i la iniciativa dels alumnes.

El desenvolupament del programa Escoles Verdes a Súria té el suport de l'Ajuntament de Súria, a través de l’àrea de Medi Ambient, la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener, la Diputació de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.

 Més informació sobre el programa Escoles Verdes a Súria: www.suria.cat/escolesverdes.