L'Ajuntament de Súria ha ampliat el calendari de visites guiades a l’edifici de la futura Biblioteca-Centre Cultural, a causa de l’interès generat per aquesta convocatòria. Els nous dies de visita seran els divendres 26 de juny i 3 de juliol, amb places limitades i inscripcions prèvies fins al 17 de juny.
Les quatre visites guiades inicials, fixades per als dies 19 i 20 de juny, han exhaurit totes les places disponibles. Amb l’esmentada ampliació del calendari, es faran un total de vuit visites a l’edifici d’aquest futur equipament.
Els horaris d’aquests dos nous dies de visites guiades seran els següents:
Les inscripcions prèvies s’han de fer a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de la Casa de la Vila, ja sigui presencialment o a través del telèfon 93.868.28.00, en horari d’atenció al públic.
L’objectiu d’aquestes visites guiades és donar a conèixer l’interior de l’edifici que acollirà la futura Biblioteca-Centre Cultural, en aquesta etapa prèvia a la instal·lació de la seva dotació material i posterior inauguració.
La futura Biblioteca-Centre Cultural és una de les inversions públiques més importants en la història de la vila, amb un pressupost aproximat de 3,7 milions d’euros i aportacions de la Generalitat, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Súria.